Donderdag 14 augustus 2025 is er naar verwachting ook nog kans op smog door ozon in delen van de provincies Utrecht, Noord-Brabant, Gelderland en Limburg. Mensen die gevoelig zijn voor smog kunnen hier last van hebben. Het RIVM adviseert hen binnen te blijven en zware lichamelijke inspanning te beperken. Dit advies geldt vooral in de namiddag en vroege avond, omdat de lucht dan het meest verontreinigd is.