Heeft u vragen of komt u er niet uit?

U kunt bij onze servicedesk terecht voor:

  • Vragen over de CVGG.
  • Extra ondersteuning bij het aanleveren aan de CVGG of het proefdraaien op de oefenomgeving.
  • Het melden van incidenten.

Heeft u een vraag over de gegevens zelf? Neem dan contact op met de betreffende bronhouder van de gegevens.

Heeft u een probleem met inloggen via eHerkenning? Neem dan contact op met uw eHerkenningsprovider.

Heeft u een vraag over de regelgeving of de termijn waarop u gegevens moet aanleveren? Neem dan contact op met het Informatiepunt Leefomgeving (IPLO)

Servicedesk CVGG: cvgg@rivm.nlDe normale servicetijden zijn van 9:00 tot 17:00 uur op werkdagen, met uitzondering van nationale feestdagen.

We streven er naar om uw vraag binnen één werkdag te beantwoorden. Indien uw vraag door een expert beantwoord moet worden, kan dit meerdere dagen duren.

Een incident dat de correcte werking van de CVGG verhindert, zal zo spoedig mogelijk opgepakt worden.